Teemat

Ohje: Laajenna näkökulmaasi pohtimalla konseptisi teemoja ja alateemoja.

Teemat-työkalun avulla määritellään mitkä aiheet kuuluvat konseptiin ja mitkä eivät. Valitse teemoja, jotka vastaavat asiakastarpeeseen ja ovat sellaisia millä konseptin tulisi tulla tunnetuksi ja löydetyksi. Teemojen määrittely kannattaa aloittaa päätemoista ja jatkaa niiden pilkkomista pienempiin alateemoihin.

Esimerkissä on kuvattuna matkailupalvelun teemoitus, joka toimii pohjana sisältökonseptille, vuosikalenterille ja asiakaspoluille.

Työkalut muutoksen tekijöille

Kun tehtäväsi on edistää transformaatiota, digitalisaatiota, asiakaslähtöisyyttä tai muuten vain luoda uutta liiketoimintaa?

Tutustu Passi & Ripatin käyttämiin suunnittelun työkaluihin ja tilaa kirja sekä lisämateriaalit ›

Katso myös