Ihmissuhteet
Ohje: Arvioi (asteikolla 1–5), kenen kanssa asiakkaasi on vuorovaikutuksessa.
Ihmissuhteet-työkalun avulla on tarkoitus hahmottaa sosiaalisen kanssakäymisen vaikutuksia konseptille. Sen avulla voidaan tarkastella ketkä voivat vaikuttaa asiakkaan tekemiin päätöksiin suoraan vai välillisesti, keneltä voidaan saada tukea päätöksentekoon tai kenen kanssa asiakas haluaa kokemuksensa jakaa.
Esimerkissä on kuvattuna matkailupalveluun liittyvät ihmissuhteet ja niiden roolit erilaisissa tilanteissa matkaa ennen, sen aikana ja jälkeen.
Työkalut muutoksen tekijöille
Kun tehtäväsi on edistää transformaatiota, digitalisaatiota, asiakaslähtöisyyttä tai muuten vain luoda uutta liiketoimintaa?
Tutustu Passi & Ripatin käyttämiin suunnittelun työkaluihin ja tilaa kirja sekä lisämateriaalit ›
Katso myös
REAN
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/fs2/20/omakekko/public_html/wp-content/themes/Avada-Child-Theme/page.php on line 94