Kaipaatko sparrausta brändin ja asiakaskokemuksen yhtenäistämiseksi?
Brändin ja asiakaskokemuksen yhdistämisen voi aloittaa pienestä tai vähän isommasta. Valitse mieleisesi!
Mitä eroa on brändillä ja asiakaskokemuksella? -puheenvuoro (30-60 min)
Tiimipäivä tulossa? Asiakastapahtuma kaipaa alustajaa? Seminaariin joku uusi näkökulma?
30-60 minuutin puheenvuoro brändin ja asiakaskokemuksen eroista, käytännön esimerkein ja ratkaisuehdotuksin varustettuna.
680 € + alv
Mitä eroa on brändillä ja asiakaskokemuksella? -workshop (3-4 tuntia)
Puolen päivän työpaja, jossa
- tunnistetaan brändin ja asiakaskokemuksen erot
- suunnitellaan miten brändiin tuodaan lisää asiakaskokemusta ja asiakaskokemukseen lisää brändiä
1520 € + alv
Perfetta – valitse omat täytteesi
Ollaan yhteydessä, keskustellaan ja laaditaan sinulle sopiva brändiä ja asiakaskokemusta yhtenäistävä prosessi, projekti tai hanke.
Budjetti vapaa
Hannu Ripatti
hannu.ripatti@passiripatti.fi
050 538 8483
Hannulla on yli 20 vuoden harmitus brändin ja asiakaskokemuksen eroavaisuuksista. Harmituksen lisäksi hänellä on kokemusta markkinoinnista, asiakaskokemuksesta, liiketoiminnan kehittämisestä sekä muotoilun eri lajeista. Hannu on myös erittäin kokenut työpajojen vetäjä, puhuja ja kouluttaja.