Kaipaatko sparrausta brändin ja asiakaskokemuksen yhtenäistämiseksi?

Brändin ja asiakaskokemuksen yhdistämisen voi aloittaa pienestä tai vähän isommasta. Valitse mieleisesi!

Mitä eroa on brändillä ja asiakaskokemuksella? -puheenvuoro (30-60 min)

Tiimipäivä tulossa? Asiakastapahtuma kaipaa alustajaa? Seminaariin joku uusi näkökulma?

30-60 minuutin puheenvuoro brändin ja asiakaskokemuksen eroista, käytännön esimerkein ja ratkaisuehdotuksin varustettuna.

680 € + alv

Mitä eroa on brändillä ja asiakaskokemuksella? -workshop (3-4 tuntia)

Puolen päivän työpaja, jossa

  • tunnistetaan brändin ja asiakaskokemuksen erot
  • suunnitellaan miten brändiin tuodaan lisää asiakaskokemusta ja asiakaskokemukseen lisää brändiä

1520 € + alv

Perfetta – valitse omat täytteesi

Ollaan yhteydessä, keskustellaan ja laaditaan sinulle sopiva brändiä ja asiakaskokemusta yhtenäistävä prosessi, projekti tai hanke.

Budjetti vapaa

Hannu Ripatti
hannu.ripatti@passiripatti.fi
050 538 8483

Hannulla on yli 20 vuoden harmitus brändin ja asiakaskokemuksen eroavaisuuksista. Harmituksen lisäksi hänellä on kokemusta markkinoinnista, asiakaskokemuksesta, liiketoiminnan kehittämisestä sekä muotoilun eri lajeista. Hannu on myös erittäin kokenut työpajojen vetäjä, puhuja ja kouluttaja.

BRÄNDI ON YHTEISÖLLINEN, ASIAKASKOKEMUS YKSILÖLLINEN
BRÄNDI ON MYÖS EI-ASIAKKAILLE, ASIAKASKOKEMUS VAIN ASIAKKAILLE
BRÄNDILLÄ VOI OLLA MONTA ASIAKASKOKEMUSTA, ASIAKASKOKEMUKSELLA MONTA BRÄNDIÄ
BRÄNDI VOI OLLA YRITYKSEN ARVOKKAIN OSA, ASIAKASKOKEMUS EI
BRÄNDIN VOI MYYDÄ, ASIAKASKOKEMUSTA EI
BRÄNDI SYNTYY TIEDOSTAMATTA, ASIAKASKOKEMUS TIEDOSTAEN
BRÄNDIN VOI SUOJATA, ASIAKASKOKEMUSTA EI
BRÄNDI ON MENNEISYYDESTÄ, ASIAKASKOKEMUS TÄSTÄ HETKESTÄ
BRÄNDEISTÄ PUUTTUU ASIAKASKOKEMUSTA JA ASIAKASKOKEMUKSISTA PUUTTUU BRÄNDIÄ
BRÄNDIÄ VOI LAAJENTAA, ASIAKASKOKEMUKSESTA VOI MONISTAA OSIA