Hartman Koti: Asiakas keskiöön rakentamisen prosessissa

Asiakkaamme tarve

  • Miten toimia asiakkaan näkökulmassa negatiivisessa talohankkeessa?

Projektissa käytettyjä design-menetelmiä

Asiakas-, organisaatio- ja kumppaniymmärrys::

  • Asiakashaastattelut
  • Organisaatiohaastattelut
  • Rakennusmestarihaastattelut
  • Kumppani -co-creation
  • Asiakasprofiilit
  • Mestariprofiilit
  • Asiakaspolku
  • Asiakasprofiilien nelikenttä

Konseptointi:

  • Teemat
  • Sisällöt ja palvelut eri kanavissa
  • Mittarit
  • REAN
  • Proto
  • Vuosikello
  • Toimenpiteet
  • Roadmap
  • Operointimalli

Lopputulos

  • Strategia
  • Toimintamalli: asiakkaan tuominen keskiöön kaikessa tekemisessä, koko organisaation laajuudella
  • Yrityskulttuuri
  • Digi-osaamisen kasvattamin organisaatiossa
  • Uudet palvelut

Hartman Koti on yksi ensimmäisistä P/R:n asiakkaista. Yhteistyö jatkuu kolmatta vuotta operointimallilla, jossa palvelukehitystä tehdään mittareihin ja esille nousevien tarpeiden pohjalta, asiakkaan ollen vahvasti keskiössä.

Haluatko kuulla projektista lisää?

Yksi hienoimmista projekteista, joissa olen saanut elää, tehdä ja ohjata. Lähdettiin alkupisteestä ja ollaan kasvettu menestyksekkäästi koko ajan. Parasta on nähdä jengin ylämäet, alamäet ja kehittyminen. Tekisin tätä projektia vaikka joka päivä jos annettaisiin… ;)  – Janne

Ota Janneen yhteyttä, jos kaipaat lisätietoa projektista tai olet kiinnostunut yhteistyöstä.

Kuvia projektista