Palvelumuotoilun ja asiakaslähtöisen kehittämisen koulutukset ja työpajat
Vihti, Lohja, Kuhmo, Yliopiston Apteekki, THL, Aspa-palvelut, Metropolia, Kemijärvi

Asiakkaamme tarve
- Ymmärtää ja oppia käytännössä miten asiakaslähtöistä kehittämistä ja palvelumuotoilun metodeja voidaan hyödyntää
Projektissa käytettyjä design-menetelmiä
Alustus palvelumuotoilun hyödyistä, prosessista ja työkaluista sekä käytännön case-esimerkkejä yrityksiltä ja julkiselta sektorilta
Asiakasymmärrys:
- Asiakaspolku
- Asiakasprofiili
- Sidosryhmäkartta
- Kuvakäsikirjoitus
- Arvon muodostus
- Empatiakartta
- Työkalujen kokeileminen käytännössä asiakkaiden kanssa
Yhteiskehittäminen ja konseptointi:
- Konsepti
- Arvolupaus
- Asiakassuhteet
- Kanavat
- Tehtävät, roolit ja työkalut
- Ansainta
- Mittarit
- REAN
- Proto
Pilotointi:
- Operointimalli
- Mittarit
Lopputulos
- Asiakaslähtöisen kehittämisen ja palvelumuotoilun menetelmien hyödyntäminen organisaatioiden kehityshankkeissa
Haluatko kuulla projektista lisää?

Vaikka koulutukset ja työpajat ovat usein vain päivän tai parin mittaisia, tykkään niistä todella paljon. Jos kerran sattuu osaamaan jotain sellaista mistä on muille hyötyä, niin sitä on kiva jakaa tiedonjanoisille ihmisille. – Hannu
Ota Hannuun yhteyttä, jos kaipaat lisätietoa projektista tai olet kiinnostunut yhteistyöstä.
Kuvia projektista
- Opettajat ja rehtorit työn touhussa
- Tulevaisuuden kuntalainen
- Oulussa
- Arvolupauksia
- Yliopiston apteekin opiskelijat
- Vihdissä heti aamutuimaan
- Vihdin opiskelijat
- Lohjan kaupungintalo
- Kohta on tupa täynnä
- THL
- Terve-SOS messuilla
- Sote-opiskelijat työskentelevät