Pidän todella paljon Wörksin tavasta palvella asiakkaita työskentelemällä ketterästi asiakkaan luona. Uskoisin, että tällä tavoin raivataan paljon miinoja toimiston ja asiakkaan yhteistyön väliltä. Pidän edelleen myös wanhasta Timbuk2:n “What’s in your bag?” -konseptista, jossa he keräävät asiakkailtaan kuvia heidän laukkujensa sisällöstä. (Hyvää sisältömarkkinointia muuten.)
Olen viimeiset kuusi vuotta työskennellyt ilman omaa työpistettä. Käytännössä siis kaikki tarvittavat työvälineet kulkevat mukana laukussa, eikä silloin ole varaa kerätä mitään ylimääräistä tilpehööriä kannettavaksi. Jonkinlainen yhdistelmä Wörksiä ja Timbuk2:a siis.
Tämä ei varmasti toimi kaikissa hommissa, mutta voin suositella kokeilemaan. Vanhan painolastin karsimisessa on puolensa.