Project Description

HSTV

Helsingin Sanomat

Asiakkaamme tarve

  • Nopeasti kasvavan videoliiketoiminnan markkinan haltuuntto
  • HSTV-konseptin suunnittelu

Projektissa käytettyjä design-menetelmiä

  • Benchmark
  • Positointi
  • Kilpailuetu ja kilpailukyky
  • Tavoitteet
  • Mittarit
  • Formaatin palikat
  • Proto
  • Konseptitestaus
  • Asiakaspolut
  • REAN
  • Käyttöliittymäsuunnittelu

Lopputulos

  • HSTV-palvelun ensimmäinen versio julkaistiin tammikuussa 2014, jonka jälkeen palvelu on jatkuvasti kehittynyt sisällön, päätelaitteiden ja käyttökokemuksen osalta

Haluatko kuulla projektista lisää?

Hesarin lukeminen on kuulunut aamun rutiineihin niin kauan kuin muistan. Hienoa, että pystyimme auttamaan Hesaria tuomaan laadukkaan sisällön, lukijoiden lisäksi, nyt myös katsojille. – Hannu

Ota Hannuun yhteyttä, jos kaipaat lisätietoa projektista tai olet kiinnostunut yhteistyöstä.